caravan gezocht

Hier kunt u allerlei vakantie gerelateerde artikelen zoeken, kopen, verkopen of aanbieden.

Moderators: bas, tommaso

Plaats reactie
keesmerk
Contacteer:

caravan gezocht

Bericht door keesmerk » za 22 feb 2014, 22:36

zoek een caravan gestald nabij het gardameer.
graag ontvang ik fotos via mail plus vraagprijs en beschrijving.
ga deze zomer een mobilehome huren kan in deze periode de caravan dan ook bekijken.

Corina
Contacteer:

Re: caravan gezocht

Bericht door Corina » wo 16 apr 2014, 19:19

Hallo Kees ik heb een caravan te koop staan, gestald bij het gardameer....ik kan foto's toesturen maar dan via mail...
Ik heb een chateau la car 1987 met voortent en uitbouw en luifel van 2006... tevens een luifel voor los aan de caravan... ik verkoop met alles erop en eraan...2 vouwfietsen, nog een tent 4 persoons erbij, bestek, borden, extra koelkast, keukentje ( voortent) stoelen tafels... opdekmatras... alles mijn vraag prijs is 1200,-

groeten Sigrid

oudshoorn
Contacteer:

Bericht door oudshoorn » di 17 jun 2014, 15:46

Wij hebben een delta euroliner uit dec 2004 met stalling bij peschiera zie advertentie evt fotos via mail of kijk op speurders in nederland stalling betaald tot aug 2015

Duikboot88
Contacteer:

Bericht door Duikboot88 » vr 05 sep 2014, 10:35

Ja soms is het even zoeken naar caravans. Ik ben zelf nu bezig een bedrijfje te starten dat caravans en auto’s verhuurt in Italië (misschien ook tenten). Het staat nog in de kinderschoenen. Ik ben nu bezig mijn eigen webstekkie te reserveren en dat is al een hele ontdekkingstocht op zich haha. Ik lees dingen over managed hosting (zie hier?) en weet ik het allemaal. Misschien moet ik toch een expert of een slim neefje inhuren haha. Enfin, misschien kan ik hier vanaf de zomer in 2016 mensen van dienst zijn hier die een caravan en/of auto willen huren in de regio van het gardameer :)

Stelhof
Contacteer:

Bericht door Stelhof » zo 24 mei 2015, 22:56

Wie heeft een caravan te huur die tevens naar de plek gebracht kan worden naar camping in moniga del garda. Voor de periode van 10-7 t/m 2-8-2015

MarcoHermans
Contacteer:

Bericht door MarcoHermans » vr 10 jun 2016, 16:41

Wij willen hierbij onze caravan te koop aanbieden. Onze caravan staat gestald bij het Gardameer. Het betreft een caravan van het merk Hobby, type is Hobby UB 4.70 Elegance uit het jaar 1996.

Caravan is in prima staat en heeft absoluut geen hagelschade. Caravan is voorzien van: fietsenrek, 4 jaar oude voortent en 4 jaar oude luifel. Luifel is zowel aan de caravan als aan de voortent te installeren, grondzeilen, veldkeuken met gasfles, kastjes, extra ijskast voor in de voortent, braai met gasfles, ducdalf tafel en ducdalf stoelen ( 4 stuks ), buiten verlichting, bestek, borden, kookgerei etc etc.

Caravan kan eventueel verkocht worden inclusief overdekte plek in stalling.

Vraagprijs voor de caravan inclusief inboedel etc is 4250,- euro.

wanneer u geïnteresseerd bent kunt u mij mailen naar marcomonique@caiway.nl of bellen naar 06-22408783.

Marco Hermans

haan83
Contacteer:

Bericht door haan83 » zo 12 jun 2016, 14:36

keesmerk schreef:zoek een caravan gestald nabij het gardameer.
graag ontvang ik fotos via mail plus vraagprijs en beschrijving.
ga deze zomer een mobilehome huren kan in deze periode de caravan dan ook bekijken.
gratis :

http://www.marktnet.nl/caravans-tenten/ ... 242163.htm

Plaats reactie