Weer voorspellingen Garda meer

Algemene discussie over het Gardameer

Moderators: bas, tommaso

Plaats reactie
Helvetia20
Contacteer:

Weer voorspellingen Garda meer

Bericht door Helvetia20 » ma 08 jul 2019, 22:29

Hoi,

Het is bijna zo ver, dan gaan we weer naar het Gardameer toe.
Nu ben ik altijd nieuwsgierig hoe het weer zal zijn aan het Gardameer.
Dus dan keek ik naar "Buienradar"of "Zoover" hoe de weersverwachting zal worden aan het Gardameer.
Buienradar en Zoover hebben nog ieder jaar een negatiever beeld van de daadwerkelijke weersverwachting gegeven, dus met andere woorden de weersverwachting die zij geven klopt voor geen kant.
Eeen paar jaar geleden gaven Buienradar en Zoover aan dat het de hele vakantie nat zou worden met veel onweer, ook de periode voor onze vakantie was niet rooskleurig weergegeven. Wij komen aan op de camping met prachtig warm weer en vraag aan onze camping baas, hoe het weer de afgelopen periode is geweest en hoe het weer de komende tijd zal worden. Tot mijn verbazing verteld hij blij te zijn dat de temperatuur even weer normaler is geworden na 4 weken hittegolf gehad te hebben zonder een spat regen. Als ik Buienradar en Zoover moest geloven, waren ze daar iedere dag weggespoeld de afgelopen weken. De camping baas gaf aan dat zij altijd op internet keken naar "The weather" deze app kun je gewoon downloaden op je telefoon en geeft de enige en juiste weersvoorspelling voor het Gardameer. Ook gaf hij aan dat je ook op www.meteo.it kon kijken. Want The Weather haalt zijn gegevens bij Meteo.it vandaan. Misschien hebben jullie hier ook wat aan.
Succes en een prettige vakantie.

Erik