rubberboot verzekering

Algemene discussie over het Gardameer

Moderators: bas, tommaso

Plaats reactie
Gast

rubberboot verzekering

Bericht door Gast » do 05 jun 2008, 10:26

wij gaan naar het gardameer voor de eerste keer, super leuk, dus ook een quicksilver gekocht, voor onze zoon van bijna 15.

wij willen onze boot en motor verzekeren, maar bij wie?
hoe zijn jullie ervaringen.
de anwb heeft me al goed geholpen, maar wat als je nu de boot in de voortent hebt liggen, op slot aan de caravan, je komt terug en alles is weg?
dan zegt bv de europeesche:er moet wel braakschade zijn...
wie heeft er tips?

ik heb de anwb gebeld ivm papieren, en ik moet een icp bewijs hebben en een verz bewijs in het italiaans.

help wie biedt ons wijze raad.???

arjan

hallo als je bij de

Bericht door arjan » do 05 jun 2008, 19:07

hallo

als je bij de verzekering vraagt om een brief in het italiaans, dan moet je hem eerst laten registreren bij het postkantoor.
daar krijg je een kentekenbewijs met reg. nr.

niet te moeilijk doen over vast maken e.d. Als men iets wil hebben van je... dan pakken ze het wel. vast of los.

Ik heb zelf ook een rubberboot en heb: ICC,ICP reg nr, verzekrd en een italiaans briefje.

hoop dat je hier wat mee kan

arjan

angie

als je boot niet harder kan

Bericht door angie » do 05 jun 2008, 21:48

als je boot niet harder kan dan 20 kmh dan heb je toch geen registratie nummer nodig?

MenM
Contacteer:

Volgens gaat het in Italië

Bericht door MenM » za 14 jun 2008, 13:27

Volgens gaat het in Italië om het aantal pk's dat achterde boot hangt vwb de registratie. Ik dacht zelfs dat dit 45 ok is maar weet het niet zeker.

Zover ik heb begrepen kan je een boot gewoon zonder registratienr verzekeren als je maar een merk, type lengte materiaal ed weet.

Saluti!

Plaats reactie