caravanstalling rond lazise

Algemene discussie over het Gardameer

Moderators: bas, tommaso

Gast

caravanstalling rond lazise

Bericht door Gast » zo 02 sep 2007, 16:11

Wie o wie weet er een carvanstalling in de buurt van lazise graag een reachtie
email adressen/internet site's zijn van harte welkom.
groeten marielle

PetraR

Ik heb in Colá een grote

Bericht door PetraR » ma 03 sep 2007, 09:33

Ik heb in Colá een grote caravanstalling gezien. Het zag er netjes uit. De stalling is gedeeltelijk overdekt en ook een gedeelte niet. Volgens mij is de naam van deze stalling wel eens voorbij gekomen op dit forum. Misschien kom je het tegen als je de zoekfunctie gebruikt.
Colá ligt vlak bij Lazise en Pacengo.
Succes ermee!

bert

Dit is er 1 die bij cola

Bericht door bert » ma 03 sep 2007, 09:43

Dit is er 1 die bij cola dus
Fraccaoli
via Gasco,10FR Pacengo 37017
tel 045-7590066
mail ninofraccarili@libero.it

Frans Lindhout

caravanstalling

Bericht door Frans Lindhout » di 04 sep 2007, 22:13

via de rotonde in lazise richting affi rijden en vlak voor de afslag van de A22 voorbij Agip benzinestation is caravanstalling CA Isidora ( ongeveer 4 km. vanuit Laise). emailadres caisidora@libero.it. Eigenaar reageert beter op fax. Het faxnummer is 0039457580443. Succes!!!!!!!

marielle

dank je wel ik zal het eens

Bericht door marielle » di 04 sep 2007, 22:32

dank je wel ik zal het eens proberen wie weet
groetjes marielle

marielle

dan zal ik maar een fax

Bericht door marielle » di 04 sep 2007, 22:32

dan zal ik maar een fax sturen dank je wel
voor de tip
groetjes marielle

Frederico
Contacteer:

Caravanstalling bij Lazise

Bericht door Frederico » vr 05 okt 2007, 21:14

Fraccaroli is gewoon goed!
Mijn caravan staat er al 8 jaar.
Ze hebben goede service (halen en brengen) en kunnen je caravan ook wassen vóór je hem ophaalt (kost extra).
Ook om over na te denken: bij Fraccaroli betaal je alléén voor de tijd dat je caravan dáár staat, dus niet voor een heel jaar.
De drie of vier weken dat je op de camping staat betaal je niet!
Bij Bardolino zitten er ook twee.
De ene stalling ziet er uit als een autosloperij en alles staat schots en scheef door elkaar, soms half weggezakt in de grond. Ze moeten soms een half uur van alles opzij zetten om bij een caravan te komen.
De andere is bij een soort boerderij, weet geen adres meer.
Ziet er veel netter uit, maar ligt wel in een kuil in het landschap, weet niet wat voor gevolgen dat heeft bij extreme regenval.
Heb die bij Affi ook geprobeerd.
Ik kreeg 'al' na drie weken antwoord op mijn e-mail, toen was ik al terug in Nederland.
Is duurder dan Fraccaroli en je betaalt gewoon het hele jaar.
Groet,
Frederico

Vervente maar kritische Italiëbezoeker.
Heb ruim 30 keer het Gardameer bezocht en twee keer het Ledromeer.

carina ouwehand

caravan in italie

Bericht door carina ouwehand » zo 13 jul 2008, 19:47

Hai

Wij hebben de caravan in ca 'isidora staan en proberen via de fax contact te krijgen met de eigenaar fax 0039457580443 maar krijgen een afgesloten toon wie o wie heeft een recent nummer hiervan.

Groetjes Carina Ouwehand

Wim

Wij hebben onze caravan

Bericht door Wim » ma 14 jul 2008, 00:51

Wij hebben onze caravan gestald nabij Affi.
Caravan staat binnen 3 dagen van te voren even bellen
en de caravan staat klaar.

Edda Patrizia Desto
Corso Porta Nuova 107
37122 Verona (VR)
Tel. 045/8007414-6269029
Cell. 368-284430

Je moet wel ff het landsnummer ervoor intikken natuurlijk.
Het is trouwens heerlijk, als je je caravan komt halen....je wordt dan verwelkomt door de eigenaresse (Patrizia) met een heerlijk kopje koffie in het restaurant daar... Zal je even gedetailleerd de route geven, vanaf de afslag Affi....

Als je door de betaalpoortjes bent, neem dan op de rotonde, de 1e afslag rechts....Via san Pieretto....
Je komt over de autobaan en rijd dan naar een rotonde.....neem de 1e afslag rechts...Via Gesso...
Rij door tot je een verbreding in de straat krijgt....en neem dan de afslag rechts weer....Viale Primo Maggio...
Die weg loopt omhoog...soort industrie terrein...
Neem dan de 2e links...Viale galileo galilei...
(kijk nie vreemd op, als je nu op die grote parkeerplaats, zigeuners ziet staan...staan er elk jaar hahahaha)
Als je die straat uitrijdt helemaal...kom je bij een hek....toegangshek van patrizia....
ga links mee in de bocht...en je bent op het terrein.....
De totale afstand vanaf de autoweg is denk ik zon 3 km...
rij door tot je aan je linkerhand een terrasje ziet....
daar is een restaurant...heerlijk eten als je ver hebt gereden....
Meldt je daar...en Patrizia zal er komen...

Hoop dat je hier wat aan hebt.
Willem

JanW

RE: caravanstalling

Bericht door JanW » ma 14 jul 2008, 12:05

Hou je bij het stallen van een caravan in het buitenland de (dekking van de) verzekering wel in de gaten???

Bij een (redelijk) nieuwe caravan pleegt men deze normaal gesproken "all-risks" te verzekeren. En dan kan de verzekeringsmaatschappij (heel) moeilijk gaan doen als de betreffende caravan doorgaans buiten Nederland verblijft -iets wat bij stalling in het buitenland snel het geval zal zijn....

Van te voren goed uitzoeken dus!
En toezeggingen/beloften van de verzekeraar met betrekking tot dit onderwerp ALTIJD schriftelijk laten bevestigen voordat je tot stalling in het buitenland overgaat. Dat voorkomt (hele dure) teleurstellingen....

Ten slotte: inderdaad die bij Cóla ziet er (zo vanaf de weg af gezien) netjes uit.

Greetz,
JanW

Plaats reactie