Caneva discotheek (Midnight Festival)

Algemene discussie over het Gardameer

Moderators: bas, tommaso

BvdM

Caneva discotheek (Midnight Festival)

Bericht door BvdM » zo 26 aug 2007, 17:29

Is deze discotheek ook nog in september geopend?

alvast bedankt!

groetjes,

Bianca

iris

Caneva is een best grote

Bericht door iris » do 04 okt 2007, 13:32

Caneva is een best grote disco je kan het al van een afstandje zien door de grote lampen!! ik kom zelf vanaf me 1.½ in italie k ben nu 13 over 2 maanden 14 als we naar italie gaan dan ben ik bijna 15 ik ga volgend jaar ook misschien naar caneva 14 is dt te jong of kn dt nog wel??

iris

hellen van Rijn

Hoi Iris, Mijn docher is de

Bericht door hellen van Rijn » vr 05 okt 2007, 13:00

Hoi Iris,

Mijn docher is de eerste keer geweest toen ze 12 jaar was. Weliswaar met een grote groep oudere kinderen. Wij hebben haar wel zelf gebracht en gehaald. Dit jaar was ze 13 en is ze 2x geweest met jongelui die wij ook goed kennen. Onze dochter oogt oud en als ouders vertrouwen wij haar om naar de disco te gaan. Je hebt 16 jarige die je ook qua karakter 12 geeft en kinderen van 12 die al veel verantwoordelijkheids gevoel hebben. Helaas beslissen de ouders dit. Ik hoop voor je dat je volgend jaar mag van je ouders.
Veel plezier

lisa

hee iris ik ben dit jaaar

Bericht door lisa » do 11 okt 2007, 10:02

hee iris ik ben dit jaaar ook bij caneva geweest ik ben 16 maar me broertje van 13 komt er gewoon in super gesellug gewoon doen !

Groetjuuus lisa

Rianne

Hallo, Het is wel iets voor

Bericht door Rianne » do 11 okt 2007, 10:05

Hallo,

Het is wel iets voor een meisje van 12 jaar. Alleen je moet wel uitkijken voor die jongens die er rond lopen en houd je drank in de gaten.

Bij de meeste campings krijg je wel een pasje of een bandje voor de discotheek

lisa

heeey k ben dit jaar bij

Bericht door lisa » do 11 okt 2007, 10:06

heeey k ben dit jaar bij spiaggia doro geweest egt een leuke camping en met zand strand ! veder allemaal stene op de andere campings

Groetjesss

Shirley & Beau

Canevaa

Bericht door Shirley & Beau » wo 28 mei 2008, 12:48

Caneva is onwijs leuk om naartoe te gaan.
Ze letten niet egt op de leeftijd
en de bus is gewoon gratis ,
de nus moet je opstappen buiten de camping en daar word je ook weer terug gebracht dat is een kleinstukje lopen.

maar wie gaan er nog meer vanaf 13 juli tot 1 augustus naar Bella italia ?

Groetjes Beau en shirley

Patricia

Hallooo, Ik zelf sta al

Bericht door Patricia » do 29 mei 2008, 00:26

Hallooo,

Ik zelf sta al 9jaar aan 't gardameer. Ik ben nu zo'n 3jaar naar caneva geweest (vorig jaar niet) maar ik vind de muziek echt super lekker...alleen de leeftijd.. er lopen veel meisje van 14/15 en er komen ook redelijk veel oudere italianen..vooral in 't weekend! Als je wilt kan je ook nog naar Madjk gaan, dat schijnt ook heel leuk te zijn. Je campingpas is je entree voor caneva, verlies um niet anders kom je de camping ook niet meer op!! Van de bus weet ik niet, want ik ging altijd lopend!
Veel plezier en misschien kom ik je nog tegen.. Ik zit op Campingpark Della Rose van 15 juli tot 15 augustus!

Groetjes, Patricia

Johan

Hey, Wij gaan met 4 vrienden

Bericht door Johan » zo 29 jun 2008, 18:35

Hey,
Wij gaan met 4 vrienden (20-22 jaar) naar een camping in Perschiera aan het Gardameer. Van 13 juli tot eind juli. Zijn er leuke feesten die worden aangeraden? Vedankt voor de info en misschien tot dan...

Joep

Van Caneva naar Cisano (+

Bericht door Joep » za 22 aug 2009, 19:46

Van Caneva naar Cisano (+ San Vito) is een heel eind, kan ik je vertellen!!!

Plaats reactie