Caneva discotheek (Midnight Festival)

Algemene discussie over het Gardameer

Moderators: bas, tommaso

bas
Contacteer:

Caneva discotheek (Midnight Festival)

Bericht door bas » ma 31 jul 2006, 10:29

Kan iemand mij wat vertellen over die discotheek bij Canevaworld , Midnight Festival, gaan er veel jongeren heen? Wat is de leeftijd daar zo'n beetje... Er gaan verschillende bussen vanaf verschillende campings, ook Bella Italia hoorde ik en daar ga ik 11 aug. heen.
Is er nog een entree, en buskosten?

Hellen

Re: Caneva discotheek (Midnight Festival)

Bericht door Hellen » ma 31 jul 2006, 14:22

Er zijn geen kosten aan verbonden. Zowel aan de bus aan aan de discotheek niet. De leeftijd ligt gemiddeld rond de 16 jaar (volgens mijn dochter).

Er zijn wel wat ouderen, maar ook jongere kinderen

Pieter

Bericht door Pieter » ma 31 jul 2006, 17:50

bussen zijn gratis! wel moet je altijd je camping pas bij je hebben om er gratis in te komen! bier kost 5 euro heb je echt vet groot glas dus echt waar voor je geld en 6 euro kost een mix drankje ook hier geld waar voor je geld, van 1 fles vullen ze gemiddeld 3 bekers voor 6 euro dus kijk maar hoeveel ze erin gieten :D elke avond gemiddeld 500 nederlandse jongeren, en is open tot 02:00 maar word pas druk na 23:00.

Tina

Bericht door Tina » zo 06 aug 2006, 13:06

Ja maar zorg wel dat je iemand achter de hand hebt die je op kan halen als de laatste bus vol is.
Mensen bij ons op de camping hebben de ervaring gehad , dat hun kinderen niet meer mee konden met de laatste bus.
Iedereen werd als haringen in een ton in de bus gepropt en degene die er niet meer inkonden moesten het maar uitzoeken.
Die konden midden in het onweer en stortregen door drie dorpen langs de weg teruglopen naar camping Cisano enkele kilometers verderop.
Levensgevaarlijk en onverantwoord.
Hun ouders konden hun niet ophalen omdat de campingslagboom al dicht zat en ze er niet af konden.

LAGO DI GARDA SUMMER BABES

Bericht door LAGO DI GARDA SUMMER BABES » ma 07 aug 2006, 17:11

van midnight festival terug lopen naar Cisano????????!!!!!!!!!!!!!

dat is me daar een eind!!! niet normaal.

nathalie snoeck

Bericht door nathalie snoeck » zo 20 aug 2006, 02:35

Mijn twee dochters 17 en 14 zijn er meerdere keren geweest maar was nooit een probleem bus was wel vol maar nooit te en er was een bewaker aanwezig.Laat ze wel met een groep gaan dat is veiliger.

Ina

Als je op camping Piani,

Bericht door Ina » do 31 aug 2006, 18:36

Als je op camping Piani, Fossalta of Belvedere staat kunnen ze het lopend doen

ralph geerts

re :

Bericht door ralph geerts » di 12 sep 2006, 20:27

caneva ik vind het slecht georganiseerd takkeplek. super monopolie met die bussen van hun !!!!! marja als er niks anders is moet je maar daar heen.. id je krijg veel alchol voor je geld alleen ze verkopen wel zulke zooi :( heb enorm veel mensen ziek zien worden daar. En idd je bent van die bussen afhankelijk. En als je laatste mis is dat jammer en vind dat je daar caneva niet de schuld van kan geven.

Hans®
Contacteer:

vanaf Du Parc ook Hans

Bericht door Hans® » di 12 sep 2006, 20:53

vanaf Du Parc ook

Hans

garda
Contacteer:

Nou vanaf Du Parc is het wel

Bericht door garda » wo 13 sep 2006, 13:40

Nou vanaf Du Parc is het wel een eindje lopen hoor Hans, ik zou mijn dochter niet laten lopen als er toch een bus gaat. Maar idd in geval van nood is het wel te doen.

Plaats reactie