Kindercamping Gardameer leeftijd 0/4/6

Algemene discussie over het Gardameer

Moderators: bas, tommaso

Plaats reactie
Vouwwagen85
Contacteer:

Kindercamping Gardameer leeftijd 0/4/6

Bericht door Vouwwagen85 » zo 31 dec 2017, 19:55

Hallo,
Zoals de titel al zegt zijn wij op zoek naar een leuke camping voor een kleuter/peuter die beiden erg gek zijn van zwemmen dus een leuk kindvriendelijk zwembad is een must net zoals een zandstrand aan het meer! Wij gaan met een vouwwagen sus het liefst een ruime plek maa over het algemeen is dat in Italië wel goed voor elkaar hoorde ik...De vrouw zou een schoon sanitair zeker waarderen en ik hou van lekker eten dus een beetje lekker restaurant zou mooi meegenomen zijn 8-) een terras met uitkijk op de spelende kinderen vind ik ook een extra pluspunt.
Zijn er mensen die ervaringen hebben met ongeveer hetzelfde wensen pakket als ons en een tip hebben?? Bij voorbaat dank!!

2 tips uit onze omgeving waren: Spaggia D oro aan Lacise..en camping Bella Italia...

AlfaItalia
Contacteer:

Re: Kindercamping Gardameer leeftijd 0/4/6

Bericht door AlfaItalia » za 17 mar 2018, 11:28

Zandstand wordt lastig aan het Gardameer , zijn over het algemeen allemaal kiezelstranden.

Camping Weekend is echt een aanrader voor kleine kinderen , ook is het sanitair erg schoon net als de rest v/d camping.

Restaurant is ook erg goed als je op het terras zit kan je de kids goed zien en in de gaten houden.

Kijk anders maar even op Zoover , scoort erg goed.

Dit is de site v/d camping.
http://www.weekend.it/nl/

Plaats reactie