Badmuts camping san francesco

Algemene discussie over het Gardameer

Badmuts camping san francesco

Berichtdoor Gast » vr 10 jul 2009, 15:46

Op camping san francesco is een badmuts verplicht, maar weet
iemand of je ook een bandana mag dragen.
Gast

Ja hoor een bandana mag

Berichtdoor saskia » vr 10 jul 2009, 19:51

Ja hoor een bandana mag ook,
vorig jaar gekocht bij Xenos, of op de vele markten aan het gardameer. Fijne vakantie
indien je meer tips wil over de camping dan zie ik het wel op dit forum.

Groetjes
saskia

Hallo, wij gaan ook naar

Berichtdoor ludo » vr 10 jul 2009, 21:49

Hallo,
wij gaan ook naar camping san francisco, enfin, eigenlijk hebben we er een bungalow gehuurd.
Ik heb eigenlijk wel een aantal vragen saskia....als het mag:
- is het echt zo erg met de muggen en wat adviseer je ons om er aan te doen als het toch wel een probleem is
- heb je een goede tip om naar Venetie te gaan, op welke manier dat we best gaan ?
- we dachten langs de brenner te rijden ( om de tauerntunnel te mijden ) Even voor de brenner wilden we graag overnachten; denk je dat het noodzakelijk is dat we iets reserveren of zijn er veel "zimmer frei"?
- heb je nog andere tips, aandachtspunten.....
alvast heel erg bedankt !
ludo

Bedankt voor je reactie

Berichtdoor marrie » za 11 jul 2009, 11:02

Bedankt voor je reactie Saskia.
Ik wil nog wel even weten wat je verder van de camping vond, is het je goed bevallen?
Wij gaan met 3 kinderen in de leeftijd van 9,7 en4.
Alvast bedankt.
marrie

Hallo Marrie, Wij zijn 2

Berichtdoor saskia » za 11 jul 2009, 21:51

Hallo Marrie,

Wij zijn 2 jaar achter ekaar naar deze camping geweest, dit is ons erg goed bevallen. Niet al te groot dus overzichtelijk voor kinderen. Het oudere gedeelte is schaduwrijk, wat erg fijn is. ligt direct aan het Gardameer.
2 gebouwen met toiletten,douches enz. supermarkt, paar winkeltjes.
Leuk zwembad ( helaas geen glijbanen ) ook leuk voor kinderen die nog niet kunnen zwemmen.
Het zwembad en de kinderanimatie liggen op het nieuwe gedeelte van de camping. Hier staan alleen stacaravans van vacan soleil. persoonlijk vind ik dit een minder leuk deel. pal in de zon en wat onpersoonlijker. Het voordeel is dat je met een trap onder de weg door kan om het zwembad te bereiken zodat je de weg niet hoeft over te steken.

Wij hebben met heel veel plezier hier gestaan.

saskia

Hallo ludo, volgens mij

Berichtdoor Saskia » za 11 jul 2009, 21:54

Hallo ludo,

volgens mij hebben wiij het niet over de zelfde camping, wij zaten aan het Gardameer in Desenzano en als ik het goed lees zitten jullie aan de Kust, als dit zo is kan ik jullie niet veel vertellen.
Fijne vakantie.
Saskia

Staat hierboven niet de informatie waar je naar op zoek bent, of heb je nog vragen?
Registreer jezelf (gratis en eenvoudig) en stel hier je vraag!

Keer terug naar GardameerForum.nl