Jetski

Algemene discussie over het Gardameer

Re: Jetski

Berichtdoor priscilla » vr 07 jul 2006, 09:40

waterscooters kan je idd huren war precies zou je idd niet weten bij de reseptie moeten vragen! Wij hebben dit jaar maar zelf een water scooter aangeschaft want als je ze moet huren betaal je toch snel 80 euro voor 1 uur! en een gewonen scooter kan je huren in peschera dat is net voordat je over het water heen gaat in de bocht aan de rechterkant is een vent met allemaal brommers scooters quats moters en ga zo maar door en in bardolino zit er ook 1 geloof ik want wij huren elk jaar al een scooter en da bevalt prima! je betaalt er geen drol voor....dan zou ik als ik jou was toch een scooter huren dan heb je meer waard voor je geld!

Ik vertrek morgen naar italie(gardameer) naar camping La quercia we hebben zelf een blauwe waterscooter een 3 zitter duz jah mocht je me zien.....zwaai even!!.....

fijne vakantie...

Groetjes Priscilla
priscilla

Berichtdoor Pedro » vr 07 jul 2006, 10:32

Da's waar er zijn natuurlijk ook twee persoonse... (en drie lees ik hieronder). Dan gaat moeder maar mee op de waterscooter en kan ik vast wel leuke foto's maken vanuit ons bootje!

Bedankt voor de tip!

Pedro
Pedro

Berichtdoor DJ Remmie » vr 07 jul 2006, 12:43

ik heb een zwarte jetski, zwaai ook even naar mij.
ik zit in lasize ;)
DJ Remmie

Berichtdoor priscilla » vr 07 jul 2006, 13:21

jah miss zien we elkaar wel...ik zit ook in lasize!.....zoveel water en jetski zijn er nie haha
priscilla

Berichtdoor Marieke » vr 07 jul 2006, 13:43

Ik kan helaas niet naar jullie zwaaien, omdat ik pas eind augustus aan kom. Maar toch veel plezier gewenst daar!

Groetjes Marieke.
Marieke

Berichtdoor DJ Remmie » ma 10 jul 2006, 04:49

ik ben er ook nog in augustus.
maar wat voor ski hebben jullie en welke kleuren kom ik wel lang sjeese als ik jullie zie.!
DJ Remmie

Berichtdoor desmond » do 13 jul 2006, 00:41

Hallo als je een jetski of waterscooter wil huren moet je naar moniga del garda in het haventje zit een boten verhuubedrijf RAPPY DRIVE en die verhuurd waterscooter en boten maar je moet wel een vaar bewijs hebben.
groetjes desmond
desmond

Berichtdoor Marieke » do 13 jul 2006, 10:14

Hoi Desmond.

Waar is dat precies? Balen dat je een vaarbewijs moet hebben. Dan zou alleen mijn vriend een mogen huren.

Groetjes,
Marieke.
Marieke

Berichtdoor desmond » zo 16 jul 2006, 13:22

hoi moniga del garda licht tussen dezensano en mannerba maar jij mag ook wel varen zonder vaar bewijs maar moet je vriend wel bij je achterop want die moet dan toezicht houden groetjes desmond
desmond

Kan er dan ook iemand vanaf

Berichtdoor Evert » za 07 aug 2010, 15:17

Kan er dan ook iemand vanaf volgende week donderdag naar mij zwaaien??????
In Lazise met een zwart blauwe....... als er iemand wil varen(hoef je niet te huren) kom je maar effe aan!
Maar dan wel eerst zwaaien anders mag je niet!

Groetjes,
Evert

Staat hierboven niet de informatie waar je naar op zoek bent, of heb je nog vragen?
Registreer jezelf (gratis en eenvoudig) en stel hier je vraag!

VorigeVolgende

Keer terug naar GardameerForum.nl