Overnachtingsadres Zuid-Duitsland / Zwitserland

Algemene discussie over het Gardameer

Overnachtingsadres Zuid-Duitsland / Zwitserland

Berichtdoor admin » vr 02 sep 2005, 17:48

Wij zijn op zoek naar een overnachtingsadres voor 2 volwassene in Zuid-Duitsland; ergens tussen Freiburg en Basel of in Zwitserland tussen Basel en het vierwoudstedenmeer.
Het is de bedoeling dat wanneer we eraan komen we er lekker (in de buurt) kunnen eten en dat we overnachten met ontbijt.

Als ik zo op www.linksundrechts.com / www.bnb.ch kijk lijkt het me in Zwitserland allemaal flink prijzig. Maar onze voorkeur gaat wel naar dat stuk omdat we dan de eerste dag al het verste stuk van de reis er op hebben zitten.

Ik hoop niet dat we in het stuk zitten waar men zo veel last heeft gehad van het vele water.
admin

Re: Overnachtingsadres Zuid-Duitsland / Zwitserland

Berichtdoor Jaap » za 03 sep 2005, 14:31

Ik ben al een paar keer naar Bad Bellingen gereden zonder te bespreken vooraf. Er zijn hier genoeg hotelletjes/gasthofjes. Allemaal best redelijk geprijsd.
Jaap

Berichtdoor renald » zo 04 sep 2005, 00:21

hoi.Adrienne

Wij zijn ook in bad Bellingen geweest voor een overnachting,
zonder vooraf te boeken,dus plek genoeg.
we hebben overnacht in
Hotel-Park-Eden(www-hotelpark-eden.de) 2 volwassen+2kinderen voor
100euro met ontbijt en dit was zeer goed.
groetjes Renald.
renald

Berichtdoor Simone Bremer » ma 05 sep 2005, 15:38

Guten Tag!
Kurz vor der schweizer Grenze in Deutschland gibt es den Ort Müllheim-Niederweiler. Dort gibt es eine sehrkleine romatische Pension!
Die Zimmer sind Ok- gut, der große Garten kann benutzt werden und Fahrräder stehen zur Erkundung der näheren Umgebung, wo es viel Weinbau gibt bereit. Eine Weinprobe in einem Nachbarort steht so nichts im Wege. Im Herbst gibt es Federweißen (gärender Wein) und Zweibelkuchen und Winzerfeste finden statt.

Das Frühstück ist exquisit!!
Nur Produkte aus der Region (Käse aus Frankreich und Schinken vom Metzger gegenüber in der Strasse...)
Uns hat es dort sehr gut gefallen!
Pension Weilertal
Tel 07631/5794
Vorwahl für Deutschland: 0049 anschließemd die 0 für den Ort weg lassen.
Grüße aus Dortmund
Simone Bremer
Simone Bremer

Berichtdoor Jaap » za 08 okt 2005, 16:52

Hallo,
wij hebben dit jaar overnacht in Gasthoff Heuberg-stuberl in Fishbach am Inn.
Dit is zeer goed bevallen en relatief goedkoop. Wij hadden een overnachting met ontbijt en de avond er voor een warme maaltijd, voor ongeveer 125 euro met 4 personen.
Dit adres staat ook in Links und Rechts am autobahn (boekje)
Ik heb het adres niet zo bij de hand, maar als je het wilt hebben, dan moeten jullie nog maar even reageren en dan zoek ik het op!
Misschien heb je hier iets aan.

Met vr. gr.
Jaap
Jaap

Berichtdoor Jaap » za 08 okt 2005, 22:27

Sorry, ik heb het niet goed gelezen; ik dacht dat jullie via Oostenrijk gingen, dus dan heb je aan dit adres niets!
Jaap

Berichtdoor M@rcet » di 11 okt 2005, 09:31

Inderdaad, Müllheim - Neuenburg. 20 minuten voor Basel.

Pension Arnold
Müllheimerstraße
Neuenburg
0049-(0)763172900

Wij komen daar al vanaf 1994. Eenvoudig maar zeer gezellig. Goed ontbijt etc etc. Leuk plaatsje met hier en daar een restaurant. Zelfs een Grieks Restaurant. Moet je wel trek in hebben dan......

Wij hebben in iedergeval zeer goede ervaringen met dit pension.

Saluti, Marcel
M@rcet

Staat hierboven niet de informatie waar je naar op zoek bent, of heb je nog vragen?
Registreer jezelf (gratis en eenvoudig) en stel hier je vraag!

Keer terug naar GardameerForum.nl